31 xaneiro 2024

O municipio coruñés acometerá nos próximos tres meses profundos cambios na súa organización co obxectivo de mellorar a súa eficiencia interna e a atención á cidadanía.

31 xaneiro 2024

A execución de Concello Dixital en Padrón impulsará a constitución da Oficina de Rexistro Cl@ve municipal, onde a cidadanía poderá obter as súas credenciais dixitais.

31 xaneiro 2024

O pulo á dixitalización na entidade rianxeira traerá a constitución e apertura da Oficina de Rexistro Cl@ve municipal, onde a veciñanza poderá obter as súas credenciais dixitais sen necesidade de desprazarse fóra do seu concello.

30 xaneiro 2024

A representación da entidade local que asistiu ao peche do proxecto manifestou a súa satisfacción co resultado dos traballos, e agradeceu a implicación de todo o cadro de persoal municipal, habida conta do esforzo que supuxo a adaptación ao novo modelo.

30 xaneiro 2024

A folla de ruta trazada pola Deputación da Coruña para a vertebración dixital da provincia, segue avanzando nos seus obxectivos.

26 xaneiro 2024

As veciñas e veciños da Laracha teñen xa ao seu dispor a Oficina de Rexistro Cl@ve municipal, onde obter as credenciais dixitais para acceder aos sitios electrónicos das Administracións Públicas, como a propia Sede Electrónica Municipal do seu concello.

26 xaneiro 2024

O avance tecnolóxico desenvolveuse no marco de colaboración entre a Deputación coruñesa coa Axencia de Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA).

10 xaneiro 2024

A nova integración permitirá aos Servizos Sociais municipais a incorporación áxil de documentación asinada aos expedientes de solicitude de prestacións.

09 xaneiro 2024

O proceso supuxo un novo pulo á transformación dixital nas tres entidades, coa execución de 37 actuacións en materia de soporte e formación, e coa actualización do catálogo de servizos da plataforma de tramitación TEDeC.

09 xaneiro 2024

Nesta nova entrega de "Conversas Concello Dixital" entrevistamos a Julia Loureiro, E-Responsable do Concello de Cerceda, no ecuador do seu proceso de transformación.

30 novembro 2023

A entidade bergantiñá mellora os tempos de primeira resposta e resolución a unha cidadanía que xa pode obter os seus certificados dixitais na Oficina de Rexistro Cl@ve municipal.

30 novembro 2023

O novo sitio nace coa vocación de se converter en espazo de consulta e divulgación da administración electrónica e a sociedade dixital no eido local.

29 novembro 2023

A boa disposición do personal implicado permitiu a consecución de todos os obxectivos previstos nas actuacións propostas.

15 novembro 2023

O plan terá unha duración de tres meses, nos que se acometerán traballos de implantación de novos procedementos electrónicos, accións de formación e optimización dos procesos existentes.

14 novembro 2023

Concello Dixital presentou na sede do concello a folla de ruta para a súa transformación dixital.

02 novembro 2023

As tres entidades, que formaron parte da fase piloto do proxecto no seu inicio, seguen a avanzar cara a súa plena dixitalización.

09 outubro 2023

Á reunión de traballo, convocada e organizada pola Deputación Provincial, asistiron os e-responsables municipais e traballadores dos equipos de transformación, implantación e comunicación do proxecto tecnolóxico.

04 outubro 2023

O pulo á dixitalización reforzarase coa creación dunha Oficina de Rexistro Cl@ve no concello, o que evitará desprazamentos ás súas veciñas e veciños para obter a súa credencial dixital.

04 outubro 2023

As xornadas convocaron a preto de 200 empregadas e empregados públicos de 42 concellos da provincia.