24 maio 2024

Conversamos con Eva Tajes, E-Responsable do Concello de Muros, en pleno proceso de transformación digital da súa entidade.

19 abril 2024

As conclusións do informe revelan que os controis revisados presentan unha efectividade suficiente ao situarse os seus índices de madurez por riba dos obxectivos de referencia e niveles de esixencia definidos polo ENS. A entidade provincial controla e mide o cumprimento cos procedementos e adopta medidas correctoras cando se require.

15 abril 2024

A Deputación da Coruña presentou nas sedes municipais as liñas mestras para a transformación dixital nos concellos de Cerdido, Muros e Pontedeume.

25 marzo 2024

Falamos con Laura Horta. Concelleira de Dixitalización e Modernización da Administración Local, Novas tecnoloxías, Formación, Política Lingüística e Participación Cidadá, do Concello de Padrón. A visión dunha informática, muller e concelleira, do proceso de dixitalización no Concello de Padrón.

22 marzo 2024

A dixitalización da entidade padronesa está encadrada no proxecto Concello Dixital, impulsado pola Deputación da Coruña.

22 marzo 2024

A implicación continua e o esforzo de todo o cadro de persoal municipal resultou ser un factor decisivo no éxito do proceso de transformación dixital en Rianxo.

19 marzo 2024

A entidade consolida a súa dixitalización coa execución do 100% das actuacións previstas, cifras que reflicten o alto grao de compromiso e implicación de todo o persoal municipal.

31 xaneiro 2024

O municipio coruñés acometerá nos próximos tres meses profundos cambios na súa organización co obxectivo de mellorar a súa eficiencia interna e a atención á cidadanía.

31 xaneiro 2024

A execución de Concello Dixital en Padrón impulsará a constitución da Oficina de Rexistro Cl@ve municipal, onde a cidadanía poderá obter as súas credenciais dixitais.

31 xaneiro 2024

O pulo á dixitalización na entidade rianxeira traerá a constitución e apertura da Oficina de Rexistro Cl@ve municipal, onde a veciñanza poderá obter as súas credenciais dixitais sen necesidade de desprazarse fóra do seu concello.

30 xaneiro 2024

A representación da entidade local que asistiu ao peche do proxecto manifestou a súa satisfacción co resultado dos traballos, e agradeceu a implicación de todo o cadro de persoal municipal, habida conta do esforzo que supuxo a adaptación ao novo modelo.

30 xaneiro 2024

A folla de ruta trazada pola Deputación da Coruña para a vertebración dixital da provincia, segue avanzando nos seus obxectivos.

26 xaneiro 2024

As veciñas e veciños da Laracha teñen xa ao seu dispor a Oficina de Rexistro Cl@ve municipal, onde obter as credenciais dixitais para acceder aos sitios electrónicos das Administracións Públicas, como a propia Sede Electrónica Municipal do seu concello.

26 xaneiro 2024

O avance tecnolóxico desenvolveuse no marco de colaboración entre a Deputación coruñesa coa Axencia de Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA).

10 xaneiro 2024

A nova integración permitirá aos Servizos Sociais municipais a incorporación áxil de documentación asinada aos expedientes de solicitude de prestacións.

09 xaneiro 2024

O proceso supuxo un novo pulo á transformación dixital nas tres entidades, coa execución de 37 actuacións en materia de soporte e formación, e coa actualización do catálogo de servizos da plataforma de tramitación TEDeC.

09 xaneiro 2024

Nesta nova entrega de "Conversas Concello Dixital" entrevistamos a Julia Loureiro, E-Responsable do Concello de Cerceda, no ecuador do seu proceso de transformación.

30 novembro 2023

A entidade bergantiñá mellora os tempos de primeira resposta e resolución a unha cidadanía que xa pode obter os seus certificados dixitais na Oficina de Rexistro Cl@ve municipal.

30 novembro 2023

O novo sitio nace coa vocación de se converter en espazo de consulta e divulgación da administración electrónica e a sociedade dixital no eido local.

29 novembro 2023

A boa disposición do personal implicado permitiu a consecución de todos os obxectivos previstos nas actuacións propostas.