Noticias

A Área de Transformación de Concello Dixital impartiu 7 sesións de formación telemáticas sobre as novidades da actualización, coa asistencia de máis de 500 empregados e empregadas públicas das entidades locais da provincia.

A Coruña e Betanzos acollerán as primeiras oficinas piloto, nas que persoal cualificado axudará á cidadanía que o demande na realización de trámites electrónicos ante calquera administración.

A norma foi publicada no Boletín Oficial da Provincia o xoves e entrará en vigor o vindeiro 15 de marzo.

A Deputación da Coruña colabora co Centro Criptolóxico Nacional e a FEMP na organización deste curso que se desenvolverá entre os días 28 de febreiro e 2 de marzo na sede da entidade provincial.

Esta iniciativa da Universidade de Santiago de Compostela para valorizar a lingua galega na contorna dixital permitirá dar un salto cualitativo na dixitalización da Administración pública, con servizos máis accesibles para os cidadáns.

A pasada semana presentáronse, na sede do municipio metropolitano, as liñas mestras e o plan de execución da transformación dixital do concello.

O municipio coruñés acometerá nos próximos tres meses profundos cambios na súa organización co obxectivo de mellorar a súa eficiencia interna e a atención á cidadanía.

Durante os vindeiros tres meses o concello coruñés será escenario de diversas actuacións encamiñadas a mellorar a eficiencia do seu modelo organizativo e a situar á cidadanía no centro da actividade administrativa.

Nos vindeiros tres meses, o concello coruñés abordará os cambios necesarios para converterse nunha administración plenamente dixital.

A porcentaxe de municipios con este servizo, esencial na dixitalización da administración, incrementouse en preto dun 23% en catro anos.

Cúmprese satisfactoriamente a folla de ruta deseñado para o concello ullán, que xa dispón de Oficina de Rexistro Cl@ve.

O concello coruñés experimentou estes últimos meses un importante incremento na tramitación dixital e as notificacións electrónicas.

A entidade local activou medidas para o fomento do uso da súa Sede electrónica, e constituíuse a Oficina de Rexistro Cl@ve no concello.

O despregamento da funcionalidade realizarase de modo progresivo e permitirá aos servizos sociais municipais o acceso e consulta da historia e informes sociais existentes nos servizos especializados, e a súa incorporación á Ficha Social Municipal.

Esta certificación achega garantías á plataforma de Administración Electrónica que sustenta o traballo municipal e supón un grande avance para garantir a seguridade da información dos nosos cidadáns e cidadás.

A nova funcionalidade dá resposta á demanda crecente das Entidades Locais de poñer ao dispor das empresas, en determinados casos, a documentación que soliciten, de modo seguro e cumprindo a legalidade vixente.

Actualmente, está a realizarse unha implantación progresiva do catálogo de procedementos da plataforma de tramitación electrónica TEDeC para adecualo ás necesidades específicas de cada entidade.

Continúa o despregamento progresivo da funcionalidade nas entidades locais de provincia adscritas ao proxecto Concello Dixital.

O 19 de outubro presentouse formalmente na sede municipal a folla de ruta que guiará a consolidación da transición dixital do concello coruñés, no marco do proxecto Concello Dixital, impulsado pola Deputación da Coruña

O Portal de Empresas estase a implantar actualmente de modo progresivo en todas as entidades adheridas ao proxecto de transformación Concello Dixital.
